Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

L’Ajuntament ha començat a lliurar les targetes moneder als veïns i veïnes que les han sol•licitat

Les persones beneficiàries d’aquests ajuts podran gastar-les fins al 20 de desembre als negocis locals adherits a la campanya “Fes-la rodar”
L’Ajuntament ha començat a lliurar les targetes moneder als veïns i veïnes que les han sol•licitat
Imatge d'una targeta moneder

Des del dimarts 29 de setembre, l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant està lliurant les targetes moneder als veïns i veïnes del municipi que les han demanat i que compleixen els requisits establerts a les bases dels nous ajuts per al foment del teixit empresarial. El punt de recollida d’aquestes targetes, que es podran gastar als negocis locals que es van veure obligats a cessar l’activitat per l’estat d’alarma per la pandèmia del coronavirus i que s’han adherit a la campanya «Fes-la rodar», són les oficines municipals d’atenció ciutadana (OMAC), els dies indicats a cada persona.

Abans d’anar a recollir les targetes, les persones beneficiàries d’aquests ajuts han d’esperar-se a rebre un missatge sms al mòbil, en què se’ls indicarà els dies que podran fer-ho (als que no disposin de telèfon mòbil se’ls trucarà personalment per donar-los aquesta informació). En cas que no puguin anar a l’OMAC cap dels dies proposats, hauran de contactar amb l’empresa municipal de promoció econòmica, IDETSA, per programar una altra cita.

Els titulars de les targetes s’hauran d’identificar amb el DNI. Si un titular no pot anar a recollir la targeta, podrà autoritzar a una altra persona (el formulari d’autorització estarà disponible a l’OMAC).

En el moment de la recollida, es donarà un tríptic informatiu en què es detalla el funcionament de la targeta, com s’accedeix a la plataforma per veure el saldo i els moviments de la targeta i compra, quines són les empreses adherides a la campanya on es podran fer les compres amb la targeta, etc

També  s’informarà que hi haurà un servei d’informàtica, tant per a la ciutadania com per als establiments, per qualsevol problema que es pugui tenir amb la targeta o amb procés de compra.  Aquest servei estarà disponible fins a principis de novembre. A partir d’aquesta data, es podrà contactar amb IDETSA per qualsevol incidència.

L’Ajuntament recorda a la ciutadania que, un cop finalitzi aquesta campanya, haurà de conservar aquesta targeta moneder per a possibles futures subvencions. En cas de pèrdua, caldrà demanar un duplicat que tindrà un cost de 10€.

 

Arxius adjunts