Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Més de 1.600 incidències solucionades a través del servei Línea Verde

Gràcies a la implantació d'aquest servei, el veïnat disposa d'un canal directe de comunicació amb l'Ajuntament per informar sobre els desperfectes localitzats al municipi.
Més de 1.600 incidències solucionades a través del servei Línea Verde
APP Línia Verde

Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant va implantar el servei Línea Verde a finals de l’any 2020. El veïnat li han donat una molt bona acollida i prova d’això és l’ús continu que en fa.

Actualment, ja s'han solucionat 1.681 incidències. El tipus de desperfectes més habituals són aquells que fan referència a “Enllumenat” (26%), seguit de “Voreres i Calçades” (13%), “Recollida de Mobles i Trastos” (9%), “Parcs i Jardins” (7%), “Mobiliari Urbà” (6%), “Escombraries” (5%), “Neteja” (5%) i “Senyals” (4%).

Per poder utilitzar aquest servei cal descarregar l'APP Línia Verde. La persona usuària ha d’accedir a Google Play o l’APP Store en funció de la tecnologia emprada al seu smartphone (Android/iOS). Un cop localitzada, es pot descarregar de manera gratuïta. A partir d'aquest moment, es pot seleccionar el municipi on es vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només cal prémer el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb diferents tipologies d'incidències apareix a la pantalla. La persona usuària selecciona aquella sobre la que vol fer la comunicació. De manera automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica la incidència. El següent pas és adjuntar una foto de la mateixa i les observacions que es vulgui. Només resta per prémer el botó d'enviar. Un cop tramesa, el personal de l'Ajuntament rep una notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per solucionar la incidència detectada. El ciutadà o la ciutadana, al seu torn, rep una notificació al telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat d’aquesta.

A través de Línea Verde l'usuari/ària també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l'opció de “Fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindreu resposta per part d'un equip d'experts en la matèria de manera completament gratuïta.

Al servei Línea Verde també s’hi pot accedir a través del domini www.liniaverdavandellos-hospitalet.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l'usuari/ària disposa d'un ampli contingut de consulta sobre temes mediambientals (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi, etc.).

Línia Verde també ofereix els seus serveis per via telefònica al número 902 193 768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores.

A través del servei Línea Verde la persona usuària pot rebre comunicacions informatives que emeti el mateix Ajuntament (notícies, actes d’agenda i avisos). També podeu consultar els principals punts d'interès que es localitzin al municipi i informació pròpia d’aquest.

L'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant se sent  satisfet dels resultats obtinguts fins ara i agraeix la important participació ciutadana que fa palès la implicació i l'interès del veïnat pel seu municipi.