Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant es promociona a FITUR

Juntament amb 25 municipis i ens turístics públics i privats de la demarcació és present a la 49a edició d’aquesta fira internacional de turisme que se celebra a Madrid del 19 al 22 de gener
Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant es promociona a FITUR
Imatge de la regidora i de la tècnica municipal de Turisme amb la directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant és present a la Fira Internacional de Turisme FITUR, que se celebra del 19 al 22 de gener a Madrid. El nostre municipi es promociona dins de l'estand de la Costa Daurada de la Diputació de Tarragona.

La cita servirà per donar a conèixer els atractius de la nostra destinació, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses en un moment en què l’objectiu del sector turístic a la demarcació és la fidelització del mercat nacional i estatal així com la recuperació de l’internacional.

A la inauguració hi van assistir, ahir dimecres 19 de gener, la regidora i la tècnica municipal de Turisme, que van parlar de les perspectives d'enguany amb el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent; amb la directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya, Marta Domènech; i amb representants de la Diputació de Tarragona; de Nàutic Parc-Costa Daurada i Terres de l’Ebre i de l'empresariat local.

Durant els 4 dies de FITUR, representants del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona mantindran una quarantena de reunions amb touroperadors, agències de viatge, companyies aèries i mitjans especialitzats que permetran establir contactes i acords per a la promoció de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre en el decurs d’aquest 2022. La fidelització del mercat estatal i la recuperació del mercat britànic són alguns dels objectius per aquest nou exercici que tornarà a adaptar les seves estratègies i accions al context variable com a conseqüència de la pandèmia i les mesures que se’n deriven.

Promoció conjunta

Com és habitual, ens públics i privats de la demarcació es promocionen conjuntament a les fires nacionals i internacionals més importants, de la del Patronat de Turisme de la Diputació. A FITUR, una de les cites imprescindibles en el calendari anual de promoció turística, hi seran amb un espai propi cadascuna, en el marc de l'estand de l'Agència Catalana de Turisme.

La marca turística Costa Daurada està representada pels municipis de Calafell, Cambrils, Cunit, El Vendrell, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant (sota la marca L'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors), Reus, Salou, Tarragona, Torredembarra i Vila-seca-La Pineda Platja. A més, també hi assistiran l’Associació d’Apartaments Turístics Costa Daurada, l’Associació de Càmpings Tarragona (Costa Daurada i Terres de l’Ebre), l’Associació Hotelera de la Província de Tarragona (AHPT), Associació Hotelera Costa Daurada i Terres de l’Ebre (AHCDTE), l’Associació de Golf Costa Daurada, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona (AEHT), Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), PortAventura World, Priorat Enoturisme, Aquopolis i Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l'Ebre. A més, pel que fa a la marca turística Terres de l'Ebre, també s'hi promocionaran els municipis d’Amposta, Tortosa, Ascó, Sant Carles de la Ràpita, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona (AEHT) i el Consell Comarcal de la Terra Alta.

Per seguretat i per intentar complir el màxim amb el protocol COVID_19, aquest any, igual que en l’anterior, no hi haurà opuscles al mostrador, aquests elements de promo- ció se substituiran per un vinil amb una imatge de cada municipi i un codi QR amb

informació.