Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant signa un any més el conveni Córner de la Costa Daurada per promocionar-se turísticament

Les 27 institucions públiques i privades que han rubricat l’acord participaran conjuntament en fires nacionals, estatals i internacionals, a més de donar-se a conèixer mitjançant accions publicitàries
Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant signa un any més el conveni Córner de la Costa Daurada per promocionar-se turísticament
Els signants del conveni d'enguany, al Palau de la Diputació de Tarragona

L’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant ha signat el 18è conveni Corner de la Costa Daurada. L'acord preveu enguany la participació conjunta de 27 institucions públiques i privades -entre ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions- en un total de cinc fires internacionals, dues fires estatals i una fira nacional. A més, també inclou altres accions de publicitat als mercats més importants per donar-hi a conèixer els atractius turístics dels municipis participants. La inversió global i conjunta serà de 332.570 €, dels quals la Diputació de Tarragona assumirà 236.075 €, xifra que representa un 70,9% del total.

A la presentació del conveni Córner, que va tenir lloc ahir dimarts 8 de febrer al saló de plens de la Diputació de Tarragona, hi va assistir la regidora de Turisme, María José Gómez.

L’acte va comptar amb la presència de la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó; de la presidenta del Patronat de Turisme, Meritxell Roigé, i de la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza; i dels representants dels altres ens públics i privats signants: els ajuntaments d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Cunit, Mont-roig del Camp, Reus, Salou, Tarragona, Torredembarra, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals del Baix Camp, de la Conca de Barberà - la Ruta del Cister i del Priorat; les associacions empresarials i entitats de l’àmbit privat Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació Empresaris Hostaleria de la Província de Tarragona, Associació Hotelera de la Província de Tarragona, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Província de Tarragona, Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l’Ebre-Estació Nàutica, Associació Priorat Enoturisme, Aquopolis Costa Daurada, PortAventura i el propi Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.



Presència als principals mercats estatals i internacionals

En concret, el conveni Córner preveu la participació en un total d'onze accions de promoció amb presència a 8 certàmens firals i altres esdeveniments, sota el paraigua de l’Agència Catalana de Turisme. En aquest sentit, la Costa Daurada serà present als següents certàmens: WTM (Londres), MITT (Moscou), Copenhaguen Bike Show (Copenhaguen), IGTM (Roma) i Expo du Vélo (Estrasburg) en l'àmbit internacional; FITUR (Madrid) i NAVARTUR (Pamplona) a nivell estatal i B-TRAVEL (Barcelona) a nivell nacional.

En l’àmbit de la comunicació i el màrqueting, es desenvoluparà una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada que inclourà tres projectes amb accions adreçades als mercats català, espanyol i francès. Les accions tindran com a principal objectiu potenciar i millorar el posicionament de la Costa Daurada i donar suport a la comercialització de l'oferta d'allotjament i les activitats complementàries de la demarcació.