La MIDIT organitza un seminari per crear productes turístics de les Terres de Mestral

Imatge d'una de les sessions formatives que es van organitzar l'any passat amb el mateix objectiu

La Mancomunitat d'Iniciatives per al Desenvolupament Integral del territori de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip (MIDIT) ha organitzat un seminari de formació i assessoraments individualitzats, adreçat a les empreses turístiques de la zona, per a la promoció i comercialització de productes turístics de descoberta de les Terres de Mestral. “Terres de Mestral”, recordem, és la marca turística amb què es dóna a conèixer des de fa dos anys el territori que aglutinen els tres municipis.

Amb aquest seminari, que tindrà lloc entre els mesos de març i abril a l’Hospitalet de l’Infant, la Mancomunitat pretén donar visibilitat als productes estructurats durant el 2016, millorar els mecanismes de promoció i comercialització de les empreses turístiques de la destinació, aconseguir augmentar l’estada i la despesa del turista a la destinació; i afavorir la desestacionalització de la demanda. La MIDIT també vol millorar la competitivitat de la destinació i crear un club de producte turístic per fomentar el treball en xarxa i la cooperació entre el sector públic i privat de la destinació.

Aquests són els objectius de les sessions de formació i grupals que, concretament, es desenvoluparan els següents dies, de les 9 a les 11 hores:

-      El 6 de març, sota el títol: “Elements clau de competitivitat de la pàgina web turística”. Aquesta sessió es durà a terme al Viver Tecnològic i els participants hauran de portar-hi dispositius electrònics, tauleta o ordinador.

-      Els dies 20 i 23 de març, sota el títol: “Estratègies innovadores per a la promoció dels nostres productes turístics”. Aquesta sessions s’oferiran al Viver d'empreses.

-      El 6 d'abril, sota el títol: “Eines i instruments de comercialització per a la millora de la competitivitat de l'empresa”. La sessió es durà a terme al Viver d'empreses.

-      El 20 d'abril, sota el títol: “L'especialització de la nostra oferta a segments específics de nínxol (familiar, senderisme i cicloturisme)”. La sessió es durà a terme al Viver d'empreses.

Paral·lelament, les empreses participants gaudiran d'assessorament individualitzat.

La participació és gratuïta

Aquest projecte està promogut per la MIDIT, amb el suport del Servei Públic d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya, i pel Ministerio de Empleo, en el marc de la línia de subvenció dels projectes innovadors i experimentals de l’any 2016. Aquelles empreses que estiguin interessades a prendre part en el seminari han de confirmar la seva assistència,  per correu electrònic (icendegui@midit2020.com), per telèfon (977569030) o per Whatsapp al 626355904 abans del 3 de març. La inscripció és gratuïta.