L´Ajuntament

Iniciatives de Desenvolupament Empresarial Les Tàpies S.A. (IDETSA)

Iniciatives de Desenvolupament Empresarial Les Tàpies, S.A. (IDETSA) és una empresa municipal que duu a terme una activitat destinada a oferir a la ciutadania tot tipus de serveis orientats a l’ocupació i al desenvolupament econòmic i empresarial del nostre entorn.

Aquests serveis es brinden amb els màxims requisits de qualitat i protecció ambiental que les normes implantades ISO 9001:2015 de gestió de la qualitat i ISO 14001:2015 de gestió ambiental conformen com a pilars de la nostra estratègia i dels nostres valors.

Per assegurar‐ne el seu compliment, IDETSA mostra el seu compromís a prestar un servei de la màxima qualitat i atenció a la ciutadania, que conegui les seves necessitats i expectatives i treballi sempre per oferir el millor servei a la vegada que es protegeix el medi ambient.

Aquí podeu consultar els estatuts d'IDETSA

Membres del Consell d’Administració

Tal com consta en els estatuts d’IDETSA, la representació, direcció, gestió, administració i execució de la societat correspon, amb plenes facultats, al Consell d'Administració, dins de les normes estatutàries i els preceptes de la legislació mercantil, sense perjudici de les reservades a la Junta General.

Actualment, els membres del Consell d’Administració són tots els membres de l’Ajuntament:

• Assumpció Castellví Auví
  • Ferran Xavier Conejo da Pena
  • Francisco Javier Ochoa Sanz
  • Yolanda Marqués Calin
  • Laura Olmo Garcia
  • Alfons Garcia Rodríguez
  • María José Gómez Fernández
  • Gerard Martín Arias
  • Sophie Huesca Tanner
  • Esmeralda Saladié Barroso
  • M. Elidia López Redondo
  • Sergi Saladié Gil
  • Sílvia Pujol Garcia

També assisteixen al Consell d’Administració, amb veu però sense vot:

• El gerent d’IDETSA, Joan Ramon Benaiges
  • La secretària del Consell, Núria Castell Auví
  • El president de l’Associació d’Empresaris (ADE),  Aurelio Llopis Pichardo
  • El president de l’Associació de Comerços de l’Hospitalet i la Vall de Llors, Patrici González Pascual
  • El president de l’Associació de Restauració i Hoteleria de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Jordi Muñoz Pujol

Pàgina web d’IDETSA

Com a empresa municipal responsable de la promoció económica de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i la seva área d’influència, IDETSA ofereix tots aquests serveis: Borsa de treball, formació, Servei d’Orientació Laboral, Servei d’Assessorament a l’Emprenedor i la Cowmunitat; i també posa a l’abast diversos espais (El Viver d’Empreses i el Viver Tecnològic). En el web d’IDETSA podeu trobar més informació sobre aquests serveis i espais i sobre el Polígon Industrial Les Tàpies I i II.

IDETSA_Iniciatives.jpg

Cliqueu aquí per accedir a la pàgina web d'IDETSA