Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L´Ajuntament

Coordinadora de Municipios Nucleares (COMUN)

La Coordinadora de Municipios Nucleares (COMUN) és una associació constituïda per vuit municipis, amb la finalitat de defensar els seus interesos comuns en relació amb les activitats de les Central Nuclears ubicades en el seu territori.

L'associació Coordinadora de Municipios Nucleares té com a finalitat:

Actuar conjuntament en el desenvolupament d'estratègies i accions destinades a la defensa dels interesos comuns i generals dels membres associats relatius a les instal·lacions nuclears ubicades en els seus municipis.

Establir polítiques d'intercanvi d'informació i experiències en relació amb l'àmbit nuclear tant a nivell nacional com internacional.

La interlocució i representació conjunta amb les administracions i institucions públiques i privades relacionades amb els objectius de l'associació.

Cooperar en el desenvolupament gestió i difusió de les activitats socioeconòmiques relacionades amb les instal·lacions nuclears.

Promoure activitats, estudis o serveis que siguin necessaris per garantir la seguretat en el funcionament de les instal·lacions nuclears.

Poden formar part de l'associació aquells municipis que tinguin instal·lada dins del seu terme municipal una central nuclear o instal·lacions d'emmagatzement de residus radiactius.

Membres:

Ajuntament d'Ascó

Ajuntament d'Almonacid de Zorita,

Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant

Ajuntament de Valle de Tobalina,

Ajuntament de Valdecaballeros,

Ajuntament de Cofrentes

Ajuntament de Trillo

Ajuntament d'Almaraz

Organització

President:

• Sr. Miquel Àngel Riber, alcalde d'Ascó (Tarragona).

Vicepresident:

• Sra. Salvador Honrubia, alcalde de Cofrentes (València)

Seu

Gran Vía, 62 - Madrid