Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

1a fase de Gimnàstica Rítmica d’UCEC del Baix Camp / 09/02/2025, a les 9:30 h, a l’Hospitalet de l’Infant

Organitzada pel Club de Gimnàstica Rítmica de l'Hospitalet de l'Infant, juntament amb el Consell Esportiu del Baix Camp
Es preveu la participació d’un total de 230 gimnastes, procedents de 10 clubs de la comarca del Baix Camp, entre les quals hi haurà una quinzena de gimnastes locals.
La competició començarà a les 9:30 h al pavelló esportiu de l’Hospitalet de l’Infant, amb les participants de la categoria individual; i a les 13:10 h està prevista la desfilada de les gimnastes individuals i el lliurament de diplomes.
A les 15 h és previst que s’iniciï la competició de la categoria de conjunts; i a les 16:35 h, dels duets, trios i quartets. La desfilada i lliurament de diplomes d’aquestes modalitats tindrà lloc a les 17:20 h, segons es calcula.