Sortida ornitològica a Cala Justell / 28/03/2026, a les 9:30 h, a l’Hospitalet de l’Infant
Organitzada pel Centre d’Estudis de l’Hospitalet de l’Infant (CELHI), amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i Birding Catalunya.
- https://www.vandellos-hospitalet.cat/actualitat/agenda/sortida-ornitologica-a-cala-justell-28-03-2026-a-les-9-30-h-a-l2019hospitalet-de-l2019infant
- Sortida ornitològica a Cala Justell / 28/03/2026, a les 9:30 h, a l’Hospitalet de l’Infant
- 2026-03-28T09:30:00+01:00
- 2026-03-28T23:59:59+01:00
- Organitzada pel Centre d’Estudis de l’Hospitalet de l’Infant (CELHI), amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i Birding Catalunya.
Descobreix Cala Justell amb la sortida ornitològica que ha organitzat el Centre d’Estudis de l’Hospitalet de l’Infant (CELHI) per al dissabte 28 de març.
La natura ens parla constantment, però sovint passem de llarg. En aquesta sortida el CELHI et proposa aturar el ritme, escoltar i observar. Els ocells del nostre litoral són un tresor proper i fascinant, i aquesta és una oportunitat perfecta per redescobrir-los.
Hora d’inici: 09:30 h
Punt de sortida: davant Casa de la Vila de l’Hospitalet de l’Infant
Activitat guiada per Enric Pàmies
Dificultat baixa, durada de 2 hores, es recomana portar prismàtics i calçat còmode.
Preu per als socis del CELHI: gratuït · Preu per als no socis: 2 €
Inscripció obligatòria a través del correu electrònic celhi@celhi.cat
No es permeten gossos
- Quan? 28/03/2026 des de 09:30
- On? Punt de sortida: davant de la Casa de la Vila
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal