Cursa de la Portella / 27/03/2022, a les 9 h, al terme municipal de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
- https://www.vandellos-hospitalet.cat/actualitat/agenda/cursa-de-la-portella-27-03-2022-a-les-9-h-al-terme-municipal-de-vandellos-i-lhospitalet-de-linfant
- Cursa de la Portella / 27/03/2022, a les 9 h, al terme municipal de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
- 2022-03-27T09:00:00+02:00
- 2022-03-27T14:00:00+02:00
- L’11 edició d’aquest esdeveniment de cursa de muntanya, organitzat pel Club Centre Excursionista Serres el Mestral, amb el suport de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, tindrà lloc el diumenge 27 de març, dos anys després del que estava previst, a causa de la pandèmia de la COVID-19.
El període d’inscripció és obert, a través de la pàgina web https://www.cursalaportella.com/ (fins al 23 de març), en què es pot consultar tota la informació de la cursa. Tal com s’explica allí, les persones interessades a participar-hi poden escollir entre dues modalitats:
- la Clàssica, que té un recorregut de 17 km, amb un desnivell positiu acumulat de 900 m, aproximadament, i està adreçada a corredors/es de com a mínim 14 anys. Qui opti per aquest circuit es dirigirà a la Mola de Nadell (punt més alt del recorregut) per diferents desnivells i tindrà al seu abast impressionants vistes de tot el litoral.
- la Caminada, que té un recorregut de 10 km, amb un desnivell positiu acumulat de 300 m i està oberta a tothom. És un sender de baixa dificultat que uneix dues platges de Bandera Blava, la de l’Arenal i la del Torn. Transcorre paral·lel a la costa i més de la meitat del recorregut travessa l’Espai d’Interès Natural de la Rojala – Platja del Torn, on es troba l’espectacular Illot del Torn, un illot de roca unit a la platja.
- Quan? 27/03/2022 de 09:00 a 14:00
- On? Punt de sortida i d'arribada: la Plaça Àster de l'Hospitalet de l'Infant
- Web https://www.cursalaportella.com/
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal