Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Feria Rociera / Del 30 de maig a l'1 de juny, a l'Hospitalet de l'Infant

Organitzada per l'Associació Rociera de l’Hospitalet de l'Infant, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
La Plaça dels Pins de l'Hospitalet de l'Infant acollirà la Feria Rociera l’últim cap de setmana de maig.  Aquest esdeveniment organitzat per l'Associació Rociera de l’Hospitalet de l'Infant, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, començarà el divendres 30 de maig a les 21:00 h i finalitzarà el diumenge 1 de juny a les 22 h.
Es tracta d’una festa adreçada a tothom, tant als socis i sòcies de l’entitat organitzadora, que disposaran de gairebé una desena de casetes al recinte; com als que no en formen part. Per aquest motiu, el programa d’actes inclou actuacions de ball de diversos grups de sevillanes i de flamenc  (Escola África Aguilar, Nuevos aires de Miami i Las flamencas de Salou), música a càrrec dels grups “dos Klandestinos”, Siroco i Bohèmia; un espectacle infantil de “Chispa”, una missa rociera amb el Coro Rociero de l’Hospitalet de l’Infant i un espectacle eqüestre de l’Escola d’Equitació Manuel Villamayor al camp de futbol de l’Arenal.  
Aquest 2025, com l’any passat, també s’oferirà una paella popular (el diumenge a les 14 h). Els tiquets es poden comprar a Electrodomésticos Zambudio fins al 30 de maig i al recinte firal per un preu de 10 euros.
En el programa d’actes d’enguany també destaca l’espectacle «El secret de la unió», previst per al divendres 30 de maig a les 21:30 h, amb Patricia i Sara, el grup Las taconcitas i els tabalers dels Diables de l’Hospitalet de l’Infant.
A més, hi haurà  inflables i atraccions de fira i servei de bar i restauració a càrrec dels establiments Single Fin, La Villa, Canalla i Doña Marta.
 
Més detalls, al cartell.