Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

III Jornades dolces de l'avellana / Del 8 al 17 de desembre, a 19 establiments de restauració de l'Hospitalet de l'Infant

Organitzades per l'Associació de Restauració i Hoteleria de l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant i de l'Associació de Comerços de l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors
Del 8 al 17 de desembre, els 19 establiments de restauració de l'Hospitalet de l'Infant que participen en les III Jornades dolces ens delectaran amb les seves delicioses i originals postres elaborades amb l'avellana com a ingredient principal, un  producte local i de proximitat.

En concret:
1- Rte Vanes
2- Deviteca
3- Natalie's cafeteria
4- Donatello
5- Canalla
6- Café i Diari
7-Cocina querol
8-Le P'tit Normand
9- Cal Rullo
10-La Strega
11- Forn Desumvila
12-LB21
13-Cafetería Kosito
14. Restaurante Náutic
15- Dantis
16-La Barca
17- La Granja del Castell
18-Drac
19-Pizza oke

Com a novetat, aquest any es lliuraran premis al restaurador i al client guanyador (lots de productes locals valorats en 200€ cadascun) amb la col·laboració de l'Associació de Comerços de l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors. Per participar en els sortejos cal:

🌐Ser seguidor de l'Associació de Restauració i Hoteleria de l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors a Instagram (@arh_hospitalet).
✅Pujar la foto a ( STORY) amb el tiquet enumerat del postre.
✅Etiquetar a @arh_hospitalet
🛑El termini per participar finalitzarà el dia 17 de desembre a les 23:59h
El sorteig es farà el dimecres dia 20 de desembre en directe i es publicarà el nom del guanyador/a a les xarxes socials de l'Associació.
  • Quan? 16/12/2023
  • Totes les dates 16/12/2023 17/12/2023
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal