Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant renova l’acord amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona

Per mitjà del 19è Conveni Corner que han signat l’Ajuntament i la MIDIT, el municipi es promocionarà conjuntament amb altres ens locals i associacions empresarials de la Costa Daurada en fires turístiques i campanyes de publicitat
Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant renova l’acord amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
Els signants del conveni Córner d'enguany

L’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant és un dels 32 ens públics locals i associacions empresarials de la Costa Daurada que han signat aquest dimarts 13 de febrer, el Conveni Corner, per a la partipació conjunta i coordinada en el programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

A l’acte de presentació del conveni, celebrat a la seu de la corporació provincial, hi han assistit la regidora de Turisme, Elidia López; i Assumpció Castellví, com a alcaldessa i com a presidenta de la Mancomunitat d’Iniciatives pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT). Aquesta mancomunitat formada per Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip, s’hi ha afegit enguany a aquest acord.

El conveni, que enguany arriba a la 19a edició, permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 fires nacionals, estatals i internacionals: ITB (Berlin-Alemanya), WTM (Londres-Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona), i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona. D’aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius.

La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2024 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de més de 400.000 €. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i destinarà 142.000 euros a les fires i promocions i 140.000 euros a comunicació i màrqueting. La resta de signants aporten globalment el 30% restant: 124.700 euros.

La presentació del conveni ha aplegat els signants en un acte al Palau de la Diputació de Tarragona, aquest dimarts dia 13 al migdia, amb la participació de la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó; el president del Patronat de Turisme, Carlos Brull i l’assistència del vicepresident primer per la marca Costa Daurada del Patronat de Turisme, Eduard Rovira; la vicepresidenta segona per la marca Terres de l'Ebre, Iris Castell, i el vicepresident segon de la Diputació, Enric Adell, a més de la diputada Sílvia Puerto.

Els participants

-Ens locals: Ajuntament d’Altafulla, Ajuntament de CalafellPatronat Municipal de Turisme de Cambrils, Ajuntament de Creixell, Ajuntament de Cunit, Ajuntament de Mont-roig del Camp, Agència de Promoció de ciutat de Reus, Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, Ajuntament de Torredembarra, Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Ajuntament de Valls, Ajuntament del Vendrell, Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca,Ajuntament de la Selva del Camp, Ajuntament de Roda de Berà, Patronat Municipal de Turisme de Salou, Consell Comarcal del Baix Camp, Consell Comarcal de l’Alt Camp,Consell Comarcal de la Conca de Barbera i Consell Comarcal del Priorat.

Enguany s’hi ha incorporat novament l’Ajuntament de Salou i s’hi han afegit l’Ajuntament de Valls i la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT Terres de Mestral).

-Associacions empresarials:Mancomunitat pel Desenvolupament Integral de Territori (MIDIT Terres de Mestral), Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona (AEHT), Associació Hotelera de la Província de Tarragona, Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), Associació Priorat Enoturisme, Nàutic Parc, Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Reus, Port Aventura Entertainment SAU, Aquopolis Costa Daurada Leisure Parks S.A.




Més detalls a https://www.dipta.cat/noticies/total-32-ens-locals-associacions-empresarials-costa-daurada-es-promocionaran-conjuntament